آزمایش در منزل کرج
 

آزمایش در منزل کرج  امروزه یکی از کاربردیترین خدمات است که  آزمایشگاه ها  به صورت آنلاین آنی به متقاضیان  ارائه می دهند ، انجام نمونه گیری خون در منزل ( آزمایش در منزل کرج )  یا نمونه گیری خون در محل کار از جمله این موارد  می باشد .

در این وضعیت دیگر نیازی نیست که بیمار برای انجام آزمایش های خود به صورت حضوری به آزمایشگاه مراجعه کند و کلیه آزمایش های  متقاضی پس از پذیرش آن ها  به صورت  اینترنتی و غیر حضوری در سایت یک قرار ملاقات برای انجام نمونه گیری با بیمار هماهنگ می شود تا  بدون نیاز به مراجعه حضوری در مراکز ، کلیه آزمایشاتان  را انجام دهید

 

 

آزمایش در منزل کرج

 

 

نمونه گیری خون در منزل چه مزایایی دارد؟


 باید گفت انجام نمونه گیری خون در منزل کرج  دارای مزایای مادی و معنوی بسیار برای بیماران است  مهم ترین مزایای انجام نمونه گیری خون در منزل  کرج که با توجه به زندگی پر مشغله افراد امروزی باید به آن اشاره کرد صرفه جویی در وقت و هزینه فرد است 

**با انجام خون گیری در منزل دیگر نیازی نیست که شما نگران ترافیک های کلان شهرها  یا مشکل جای پارک برای اتومبیل تان  باشید . ضمن این که کلیه مراحل پذیرش و خونگیری نیز در محل کار یا منزل متقاضی  انجام می شود و با انجام آزمایش در منزل کرج دیگر نیازی به تحمل صف های طولانی و زمان بر در بیمارستانهای دولتی و خصوصی وجود ندارد .

**  دقت داشته باشید که بسیاری آزمایش ها  باید به صورت ناشتا و در هنگام صبح به آزمایشگاه مجهز  مراجعه کنند .  و از آن جایی که ساعت اصلی  شروع کار برای بیشتر  افراد ساعات اولیه صبح است ، انجام آزمایشات  و نمونه برداری می تواند با کارهای روزمره بیماران  تداخل ایجاد کنید 

پس در این مواقع  نمونه گیری خون در منزل کرج  یا محل کارتان  این امکان را  فراهم می کند تا بیمار به دور از استرس و  بدون گرفتن مرخصی ساعتی یا روزانه و طی مسافت های  طولانی از محل کار به آزمایشگاه ها یا مراکز ، آزمایش های درخواستی پزشک معالجتان  را به نحو احسن و در ایده آل ترین شرایط انجام دهید .

 

 

 

 

** انجام آزمایش در منزل  کرج برای برخی بیماران خاص نیز بسیار مناسب است . در  برخی بیماران خاص به طور مثال : بیماران دیالیزی یا بیماری های مشابه ، باید به صورت منظم و دوره ای به آزمایشگاه مراجعه کنند  تا فاکتورهای مختلفی که در بدن شان وجود دارد مورد ارزیابی قرار بگیرد. 

در این میان به مرور زمان این مراجعه دائمی  به مراکز می تواند به یک کار طاقت فرسا برای بیمار و خانواده هایشان تبدیل شود . اما انجام  تست نمونه گیری در منزل ضمن از بین بردن نیاز به مراجعه حضوری ، انجام کلیه ی آزمایش هایتان را در محل دلخواه و مورد نظر بیمار  فراهم می کند.

 

 

آزمایش در منزل کرج برای چه افرادی مناسب است؟

 

 

آزمایش در منزل کرج

 به صورت کلی انجام تست خون گیری در منزل برای افراد زیر می تواند مناسب باشد :

** اشخاص  کارمند و اداری که نمیتوانند به هنگام صبح مرخصی گرفته و به آزمایشگاه مراجعه کنند .


**کسانی که بازاری و یا شغل آزاد دارند که مراجعه حضوری به آزمایشگاه در روند درآمدی آن ها تداخل ایجاد می کند .


**کسانی که  با بیماری های خاص که مراجعه دائمی به بیمارستان ها یا مراکز آزمایشگاهی برای آن ها به کاری دشوار تبدیل شده است .


** کسانی که مسن هستند که توانایی جا به جایی محدودی دارند.


** نوزادان تازه به دنیا آمده که به دلیل عدم تکامل کامل سیستم ایمنی در معرض ابتلا به عفونت های بیمارستانی و محیطی هستند.

 


آزمایش خون در منزل  کرج چگونه انجام می شود؟


برای انجام آزمایش خون در منزل کرج  یا محل کار ، فقط کافی ا ست بیمار  به سایت آزمایشگاه آنلاین آنی مراجعه کند  و پس از طی مراحل پذیرش آنلاین و بارگذاری نسخه و مدارک مورد نیاز که در عرض چند ثانیه انجام می شود، مشخصات و آدرس مورد نظر خود را در سایت وارد می نمایید .

سپس پرسنل آزمایشگاه با بیمار هماهنگ شده و پس از تعیین ساعت مقرر ، نسبت به انجام آزمایش در منزل کرج  یا محل کار اقدام می شود.

نمونه شما پس از نمونه گیری به آزمایشگاه ارسال می شود و پس از طی مراحل مختلف و آماده سازی جواب های آزمایشات ،و جواب تست های درخواستی شما به صورت آنلاین در سایت آزمایشگاه قرار داده می شود تا بیمار  دیگر نیاز نباشد که به  آزمایشگاه ها به صورت حضوری مراجعه کند پس شما به راحتی می توانید جواب آزمایش های خود را از سایت پرینت کنید و نزد پزشک معالجتان ببرید .

 

آزمایش خون در منزل برای نوزادان  و افراد مسن:

آزمایش در منزل کرج  برای کسانی که پا به سن گذاشته اند که گاها هم  توانایی محدودی در راه رفتن و جا به جایی دارند نیز بسیار توصیه  می شود . در این حالت نیز خانواده هایشان  اگر کلیه هزینه های مربوط به جا به جایی فرد مسن و هم چنین اذیتی که بیمار در هنگام مراجعه به آزمایشگاه را تحمل می شود را در نظر بگیرید ، هزینه محدود و جزئی مربوط به آزمایش در منزل بسیار مقرون به صرفه تر و مناسب تر خواهد بود.

 

 

آزمایش در منزل کرج

 

 

و آخرین مورد از مزایای خون گیری در منزل برای نوزادان و کودکان تازه به دنیا آمده است . همه نوزادان پس از به دنیا آمدن و در هفته اول باید یک سری آزمایشات کنترلی را بدهند . این آزمایشات شامل: ( تیروئید و به اصطلاح زردی نوزاد است ). امروزه برای اکثر والدین همراهی نوزاد تا آزمایشگاه و انجام آزمایشات در شرایط شلوغ و غیر استریل و آ سیب رسان برای نوزاد به یک دغدغه بزرگی فکری تبدیل شده است.

انجام آزمایش در منزل ضمن اینکه راحتی و آسایش قابل قبولی برای والدین و نوزاد فراهم می کند ، امکان انتقال عفونت از هوا و فضای آزمایشگاه ی به نوزاد را به حداقل می رساند .

 

آزمایش در منزل شامل چه آزمایش هایی می شود؟

تقریبا هر آزمایش طبی که فکرش را بکنید در منزل شما انجام می شود. شما مشخص می کنید که نسخه دارید یا بدون نسخه برای اطمینان از سلامتی تان می خواهید آزمایش دهید.

در این موارد ما پیشنهاد می کنیم از پکیج های چکاپ مختلفی که در سایت و اپلیکیشن آچاره ارائه شده استفاده نمایید. اگر نسخه داشته باشید  هم که آزمایش طبق نسخه در منزل یا محل کار شما انجام خواهد شد.

 

آزمایشاتی که در منزل انجام می شود:

 از آزمایش های قابل ارائه در منزل را در این جا می آوریم:

**آزمایش شمارش کامل سلول های خون در منزل

 
**آزمایش قند ناشتا در منزل


**آزمایش سدیمانتاسیون گلبول های قرمز خون در منزل


**آزمایش اوره در منزل


**آزمایش کراتینین در منزل

 

**آزمایش اسید اوریک در منزل

 

 


**آزمایش کلسترول در منزل


**آزمایش کلسترول بد در منزل


**آزمایش تری گلیسرید در منزل


**آزمایش کلسترول خوب در منزل


**آزمایش انزیم های کبدی در منزل


**آزمایش کلسیم در منزل


** آزمایش اهن در منزل


** آزمایش هورمون های تیروئیدی در منزل


** آزمایش انالیز ادرار در منزل


** آزمایش T هورمون تیروئیدی 


** آزمایش پروترومبین PT در منزل


** آزمایش پتاسیم در منزل


** آزمایش سدیم در منزل


** آزمایش فسفر در منزل


** آزمایش ویتامین D در منزل


** آزمایش کشت ادرار در منزل


**آزمایش تعیین ظرفیت آهن T I B C در منزل


**آزمایش ترومبوپلاستین نسبی فاکتور انعقادی خون در منزل


**آزمایش پروستات در منزل


** آزمایش بیلیروبین در منزل

 

 نکات لازم قبل از انجام آزمایش ها:

قبل از انجام آزمایش قند خون باید توجه داشت که :

 

**قندخون ما به نسبت زیادی تحت تأثیر مواد غذایی کربو هیدرات‌ دار می باشد و یکی از بدترین مواد غذایی که دارای کربو هیدرات فراوانی می باشد نوشابه‌ ها ی گازدار هستند ؛ بنابراین از خوردن آن ها قبل از انجام آزمایش خون دوری کنید .

 

**آب‌ میوه‌ های صنعتی نیز حاوی کربوهیدرات، قند مصنوعی و طعم‌ دهنده‌ ها می باشند ، بنابراین از خوردن آن‌ ها قبل از انجام آزمایش خون پرهیز کنید . به دلیل وجود کربوهیدرات بالا و قند زیادی که در آب‌ میوه‌ های مصنوعی وجود دارد اثر انسولین در بدن خنثی می شود و آزمایش ما فاقد ارزش می باشد ؛ بنابراین قبل از اینکه آزمایش خون انجام دهید از نوشیدن آب‌ میوه‌ های مصنوعی پرهیز کنید .

 

**قهوه به تنهایی در قند خون تغییری ایجاد نمی کند، ولی قند و خامه ای که در اغلب قهوه‌ های آماده وجود دارد باعث بروز مشکل می شود . همانند آب‌ میوه‌ های غیرطبیعی ، خامه و قند فراوانی که در قهوه‌های آماده موجود است باعث خنثی شدن اثر انسولین می شود و آزمایش ما فاقد ارزش می باشد .

 

** لذا در صورتی که دوست دارید قهوه میل کنید سعی کنید 3 ساعت قبل از انجام آزمایش خون و به تنهایی میل کنید .

 

سایر مواد قندی :

قبل از انجام آزمایش قندخون از خوردن غلات بدون سبوس پرهیز کنید . از خوردن مواد غذایی که دارای قند فراوان است دوری کنید . برای مثال : از انواع شیره‌ها  (شیره انگور)  و انواع طعم‌ دهنده‌ ها که دارای کربوهیدرات زیادی هستند ، پرهیز کنید .